© Act!ing 2013
Gespreksvaardigheden   Een professioneel gesprek vraagt om heldere doelstellingen en een goede aanpak. Onze insteek bij gespreksvaardgheden is diepgaand. De de nadruk ligt primair op het ‘waarom’ van het handelen. Waarom wordt iemand boos? Wat is het effect op jou? We ontdekken dat het perfecte gesprek niet bestaat, maar dat wel dat we kunnen streven naar ‘zo goed mogelijk’. Wij trainden al op de volgende gebieden: Zorg: o Begeleiden bij keuzes maken o Vraagverheldering o Ethische gespreksvoering o Omgaan met agressie o Teamcommunicatie Bedrijfsleven o Omgaan met klachten o Functioneringsgesprekken o Ziekteverzuim o Communicatie in management teams Verzekeringswezen o Omgaan met ziekmeldingen o Telefoontraining (balans tussen menselijke en zakelijke benadering) o Telefoontraining on the job o Communicatie vanuit waarden en normen
Home Training Trainingsacteur Dagvoorzitter Theater Contact Referenties Over Zekerbewegen.nl Omgaan met agressie gespreksvaardigheden Masterclass presenteren Teamtraining Omgaan met onzekerheid Workshop  leiding geven